Obnova v lietaní podľa prístrojov

  5 hod. Simulátor Piper
  349 €

obnovovací kurz určený pre pilota s kvalifikáciou IR(A) SEP(L)/SPA al. IR(A) MEP(L) SPA po dlhšej pauze v lietaní pred preskúšaním na predĺženie kvalifikácie IR(A) s Flight Examinátorom (FE)

Rezervovať je možné termíny Utorok - Piatok 16:00 - 22:00 (posledný zákazník o 22:00, Sobota a Nedeľa od 9:30 do 19:00 (posledný zákazník o 19:00)

Rezervovať

Komu je obnova určená?

Tento typ obnovovacieho lietania je určený pre pilota s kvalifikáciou IR(A) SEP(L)/SPA alebo IR(A) MEP(L) SPA, ktorý mal dlhšiu pauzu v lietaní a blíži sa mu preskúšanie na predĺženie kvalifikácie IR(A) s Flight Examinátorom (FE). Po dlhšej pauze v prístrojovom lietaní a s minimálnymi skúsenosťami tzn.  približne 50 prístrojových hodín po výcviku pilot rýchlo stráca návyky a reakcie, je potrebné obnoviť si teóriu a pripraviť sa pred skill testom.

 

Čo je zahrnuté v obnove?

- Teória DOC8168

- Teória G1000 na simulátore G1000      

   (letecké školy v súčasnosti na Slovensku využívajú DA-40 G1000 alebo DA42 Twinstar)

- Komunikácia IFR

 

Prečo na simulátore?

Výhod je veľa. Prvá z nich je cenová dostupnosť, nakoľko simulátor je v lacnejšej cenovej relácii ako reálne lietadlo. Ďalšia nepochybne najväčšia výhoda je v kvalite výcviku, keďže inštruktor vie simulátor pozastaviť, premiestniť lietadlo v priestore, zopakovať úlohu, čím šetrí čas a zefektívňuje výcvik. Pilot má priestor na diskusiu s inštruktorom a pokračovať v úlohe. Môžete si vyskúšať letiská, ktoré sú klasifikované u prevádzkovateľov ako letiská triedy C. Pilot na to potrebuje obzvlášť výcvik na simulátore, potom vývoz so skúseným pilotom a potom následne môže lietať na tieto letiská.

 

Čo je cieľom obnovenia v lietaní?

Pilot je pripravený na skill test a nemusí platiť dodatočné preskúšania.

 

Na akom simulátore?

Odporúčame simulátor Piper Seneca, ktorý je pomalší v porovnaní s Boeingom 737.